October 3, 2022

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

31 thoughts on “Hot Takes 2/24/20

    1. Nobody wants to film those tired ass songs. If they do they can go to one of he concerts. All she does is perform her oldies 😩😩😩😩😩

  1. First of all ..I watched the memorial today and it was rough. Vanessa is a strong woman. Beyonce performance did nothing for me. And why the fuck did she have that damn fan blowing? Didn’t nobody want pics of that shit anyway. 🙄
    Charles Barkley has been whack AF for years. He needs to find some self love.
    Boosie is crazy as hell. He needs to stop. Its not cute at all.
    Alexis and Jayda got on my nerves yesterday. It was all damn day!!
    Doja Cat…. Chile….get help.

    1. I agree On errrrthang u just said I’m sicca all they ass! Boosie wit they gay shit he was saying smh Bey sitcho tired ass down somewhere sicca ya ass!! Alexis & Ari & Jayde or whoeva they are…chile they was a whole ass mess yesterday and today shit! It was ok every dam site seem like! Then akbar…mannnnn it was just to much!

    2. And i am still laughing at….why was that fan towing 🤦🏽😂😂😂 that one took me out the most.

  2. WHYYYYYYY was she even chosen to perform? UGH, I can’t stand her. Her performance did nothing for me and how funny that she asked everyone to sing along with her and no one did. Is she really that close to Vanessa that she had to sit behind and console her? It annoyed me how she had a constant smirk on her face, I don’t feel she was genuinely concerned about anyone but herself and her appearance. IDK, maybe it’s my dislike for her that makes me look at everything she does in a negative light, but Giselle is a pure witch in my eyes.

    Charles Barkley sounds like a straight up hater.
    These IG hoes need to find a real job. They’re seriously so annoying arguing ALL DAY about being hoes!
    I still can’t get over Gigi and Kobe’s death…this is just too much…

    1. 👏🏿👏🏿 yesss to everything you said!! Besides, imo she doesn’t want pictures cuz itll capture her demons shape shifting hahahaha 🤣

  3. Everybody knows Charles Barkley is the biggest coon there is.

    Michael Jordan’s speech was the best one. Vanessa was a strong one for being able to get up there. I don’t how she did it.

    Doja Cat, along with Saweetie, Mulatto, Cardi B, Megan Thee Stallion, Nicki Minaj, all of them are trashy rappers and there being shoved down our throats.

    Why do we make no-talents like Jayda and Alexis Skye and Ari famous when they have no talent other than having babies by rappers? Who cares.

    Of course, nothing is going to happen to Harvey Weinstein. Meanwhile, R Kelly is sitting in a jail cell now.

    Boosie – closet gay man.

    1. Is Mulatto down also??? Is she the devil like everybody else??? She just be naked and high all the time now…how old is she again??? All i see is the chik from The Rap Game🤦🏽‍♀️😩

      1. Nicki ain’t being shoved down your throat all you gotta do is turn it off when she comes on

  4. Screw Harvey Oprah Beyoncé I will be so happy when someone deactivates her
    Half of those tears in the staples center were fake half of those celebrities are demonic my heart went out to Vanessa Jordan and shaq
    Alexxis is a hoe there I said it
    Sick of dgay and his daughter/son
    Doja cat next

  5. I watch the inside of NBA for years, I don’t think Charles meant it that way. Charles personality is always straight forward, speak your mind but also a softy. Maybe he didn’t use the right words. Kobe’s not perfect just like everyone else. From our flaws we grow into a better person. Despite that one incident in his life he still have a incredible legacy. That’s what I took from it.

  6. Yall know giselle gotta edit her pics before any come out.

    Jayda corny to me her and ari. Alexis been doing the shit they do.

    Boosie been throwing me off like stop talking to kids about sex until they ready.

    1. She shole do cuz the vid I saw of her she had the swole neck and chin and I bet when them pics n shit come out her face gon be all slim and retouched..smh..she jus can’t let it be about nobody else but her🙄

  7. I have sooooo many questions about today’s service G!
    I follow Larry Johnson (I know u know who he is) and he talked about it being a ritual, somebody else mentioned the butterflies on the cover then I wondered WHY the hell is Giselle there acting like she’s Vanessa’s bff? I need a better understanding of this. I was really in my feelings watching Vanessa b the strongest woman eulogizing her child & husband. Then I gotta mention something was off about Giselle face.

    1. I agree with every point you made!! I had the same thoughts/feeling! I noticed the butterflies too from the moment they were on the flyer when they made the life celebration announcement. I hope G dives deeper into today’s services!

  8. F**k Charles Barkley…. he can eat a bag of D***s (and im sure he does)…. Lil Boosie crazy over here talking bout that boys lips curling up….he probably thinking bout his lips curling up on him 😂🤣😂🤣

  9. Does anyone find it weird that D Wade has been every where since Kobe’s passing? He was basically the face of Allstar Weekend and been popping up everywhere afterward.

  10. BOOSIE…..🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️

    🗣🗣🗣🗣NOOOOOOOOOOO‼️‼️😩😩

  11. Cardi was born in 91 and pop smoke in 99, if they had any dealings it won’t come out bc it was illegal. Fuck the gang lol

  12. I was wondering how Giselle would handle her performance and the cameras. I said to myself shes gonna perform for free but I bet no one will be able to record it. Otherwise she would look insensitive to charge a grieving widow

Leave a Reply

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: