January 18, 2022

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

29 thoughts on “The Truth Bout The rise and Fall of Halle Berry Part 2

  1. Isn’t the issue that Halle’s career stalled the past few years is that Taraji has her agent/manager that Halle has/had but its Taraji that’s getting all of these movies & other opportunities now?

  2. That’s a who’s who list. I think Halle is beautiful, but honestly the best acting she’s ever done (in my opinion) is when she went on Oprah proclaiming she will never get married again. She really seems like a hot head…

  3. Wait…..Oprah and Latifah “ALLEGEDLY” ran a train on Halle? Gross…. 🤢🤢🤢

    p.s. Christopher William’s has always denied abusing Halle…..

  4. Can we get a story on Latifah? I’m interested in knowing how she became a initiator and who all she’s been with?

  5. I laughed way too hard at Ricky got a huge Dickey lol. Wish I could remember who said she was stiff as a board in the bedroom.

  6. Hmmmmmmm…… I wonder did Halle let Daphne Wynans get the kitty kat and who was better Debbie or Daphne? 🤔

  7. I have always said that, as beautiful as Halle is, she clearly has issues. The poor woman hasn’t had one successful relationship. She truly needs to work on self. I really like Halle. I hope she can figure it out and turn it around for herself. Even if that includes walking away from the industry and going into another field.

  8. I could kinda see Latifah with strap lol but I cannot not imagine Halle having to suck Oprah’s nasty 🦶 during that 3 some yucky lol… I wonder if steadman watched 🤦🏽‍♂️

  9. Oprah naked? Sexing Halle or someone else? I can’t see it. I have seen a clip of a movie that Queen Latifah did with that pretty darkskin chic from “ Halves and Have not” something like that! But anyways, Queen was doing a love/sex scene with ol’ girl, and Queen was working it out. I was like “ look at her go” Queen was on top, just straddling poor girl to death!..,lol so I can see Halle & Queen , But not Ms. Oprah! I can’t see it, and I don’t want to see it..EVER! How is Halle don’t wanna be black, but been with all these black Men sexually??? Oh! Go on pornhub and do a search on Queen Latifah name or her real name, and the video clip pops out… it’s a regular Hollywood movie rated/r…film in 2015

  10. I had to go back and re-read this story…. She has a Hit List like The Mob!!! Im still trying to wrap my mind around the tag team 😂😂😂 everything else. I dont know about y’all, but I can totally see bat shit written all over her face!! Ive always gotten that vibe when I see her in movies. I wonder what the Halle now would say to the Strictly Business Halle??👂👂👀👃👃👃👃👃👃😂

Leave a Reply

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: