May 22, 2022

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

48 thoughts on “Pr Diaries The Stories We Used To Whisper About On These Pr Streets

  1. Oh my…. Damn!!! I remember Regina and Malcolm together. I thought they were going to be forever… but my ass just slid off this couch and laying in the floor on that Debbie Allen tea.. SHITTTTTT… YIKES!

  2. I loved Regina King and Malcolm together. I was heartbroken when they ended. Glad to know it was her and not him ๐Ÿ˜ that was the cause.

  3. what exactly is Daphne Wayans known for? Besides the obvious or as Keenan’s wife? Because it was always weird to me how she seems so close to many black Hollywood females. Now Debbie Allen is something new to me.. Im even shocked that Halle was rolling that way.

  4. Wow, I had no idea about the reason behind Regina and Malcolm’s breakup. They seemed like a good match from the looks of things. I heard about Debbie many years ago but didn’t know Halle was one of her conquests…

  5. I read about Debbie a long time ago. Wow about Regina and Malcolm. Girl how could you have messed that up!

  6. Lmao & I was just a about to comment Debbie Allen yesterday on that post that you made. I love her ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  7. Woooooorrddd! This is why I LOVE this blog…You don’t get this tea nowhere!!! Thanks G as alwaysโค

  8. Daphne Wayne’s needs to teach a class so these dudes can keep their chicks!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  9. Gulping down Pepsi sodas and choking off on Hershey’s Cookies n Cream Giant candy bar!!! Yep, Gina is going to give me diabetic shock!!!!

  10. I heard about Debbie Allen but I had no idea it was this deep yesss โ˜•๏ธโ˜•๏ธโ˜•๏ธโ˜•๏ธ

  11. I heard the Debbie Allen rumors within the recent years and was shocked! Black Hollyweird know they keep some shit going on! ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

  12. G, you gone tell them about Alica and how she came in as a dyke and they โ€œpairedโ€ her with Swiss after he got caught with that little boy …. oops

  13. I’m ๐Ÿ’€off the Debbie Allen tea…I’m looking at a clip of her speech on Fame right now with a different perspective

  14. I LIVVVVVVVE FOR THIS G!!!!!! Where you been all meh lifeeeeeee! Lol like I swear every tea you serve be jusssssst right THE PERFECT SUGAR ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ I don’t know how I survived with out this blog before lol ion go to NO OTHER BLOGS FOR SHIT lol I just wanna say….. THANK YOU G. KEEP IT COMING BABES!

  15. Wow about Debbie, always wondered what happened with Malcolm and Regina they looked good together

  16. I can believe it all even Debbie because she acted so cocky an controlling! This tea just cleared my sinuses!!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  17. G. how long will we see meek doing interviews and stuff about his injustice sentence? I told somebody they going to run him around town. so jay z ran out of people to use now he going with meek?

  18. Wait โ€˜xcuse me say whaaa, come again say whaaaa…I know Iโ€™m late to the party but this last one TOOK ME ALL THEEE WAYYYY OUT! Debbie….noooooo! Lawd hammercy! Lol And Keenanโ€™s ex look like she can snatch a bihhh soul with her tongue. She looks rough around the edges. Lol Damn! Hollyweird is one big freak fest.

Leave a Reply

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: